Strona/Blog w całości ma charakter reklamowy, a zamieszczone na niej artykuły mają na celu pozycjonowanie stron www. Żaden z wpisów nie pochodzi od użytkowników, a wszystkie zostały opłacone.

Szczegóły ogłoszenia

Report Abuse

office-620817_960_720

Faktoring dla firm – jakie są jego popularne rodzaje

Dla wielu osób nie mających orientacji w takim temacie faktoring będzie się sprowadzał do szybkich zapłat za faktury, które przedsiębiorca wystawił swoim kontrahentom. Rzeczywiście na tym polega podstawowa idea faktoringu, ale w praktyce jego rodzajów jest co najmniej kilka. Różnią się one od siebie kilkoma rzeczami, z takich też powodów jeśli ktoś faktycznie interesował się będzie tą tematyką, to powinien poszukać jakiś informacje. Sporo z nich na przykład znajdzie na stronie internetowej https://faktoringoferty.pl, która dokładnie przedstawia wszystkie często wybierane rodzaje faktoringu oraz ich zalety i wady. Zależnie od wybranego rozwiązania liczyć się trzeba z różnymi kosztami.

Jeśli faktor nie bierze na siebie dużego ryzyka związanego z niewypłacalnością, to wówczas opłaty będą mniejsze. Ale jeśli ktoś będzie chciał mieć pełne zabezpieczenie, to musi się liczyć z potrzebą opłacenia wyższej prowizji. Najtańszym i najczęściej wybieranym przez wielu klientów rozwiązaniem jest faktoring niepełny. Firmy wystawiające faktury sprzedaży w szybkim czasie, bo często w ciągu jednej doby otrzymują pieniądze za swoje dokumenty, jakimi od razu mogą dysponować. Daje to wysoki poziom płynności finansowej, gdyż nie trzeba czekać wiele tygodni na przelew, lecz nie chroni jednak na wypadek niewypłacalności kontrahentów. Do takich celów dużo lepiej nadawał się będzie pełny faktoring, w jego przypadku to faktor będzie na siebie przejmował ryzyko związane z odzyskaniem należności za wystawione dokumenty sprzedaży. Ze względu na to liczyć się trzeba z wyższymi opłatami albo potrzebą opłacenia dodatkowego ubezpieczenia. Jeden z rodzajów faktoringu pozwala także na skorzystanie z finansowania w przypadku, kiedy kontrahenci nie wyrażają zgody na standardową umowę. Nazywany on jest cichym faktoringiem, i w nim przeważnie nie informuje się klientów ani nie prosi ich o zgodę. Koniecznym warunkiem przystąpienia do takiego faktoringu jest co najmniej półroczny staż na rynku, oraz dokładna weryfikacja klientów pod kątem kondycji finansowej i reputacji.

+Tekst Sponsorowany+

Autor

ROLZA

Member since 4 lata ago
  • ogloszenia@rolety-zaluzje.com.pl
View Profile